Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

   info@marketpalace.hu , lbscomparts@gmail.com

   VIBEREN (CSAK ÜZENET) és TELEFONON : 06-70-657-69-12

        Ügyfélszolgálat hétköznapokon  8:30-16:30
        Szombat-Vasárnap Zárva

Webshop

Kapcsolat

L.B.S Comparts Trade Bt.
Szerencs utca 172.
Budapest, 1154
Telefonszám: +36706241836
Írjon nekünk

Akciós termékek

Ár 15 000 Ft
Rendelhető/Elérhető
Ár 8 900 Ft
Rendelhető/Elérhető
Ár 59 900 Ft
Rendelhető/Elérhető
Ár 17 900 Ft
Rendelhető/Elérhető

Legnépszerűbbek


Üzleti feltételek
ÁSZF

Felhasználási feltételek

 

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák cégnév: L.B.S Comparts Trade Bt. . (székhely: 1154 Budapest, Szerencs utca 172.  , adószám: 22172835-2-42), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal. Az ÁSZ letölthető az alábbi linkről:

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: L.B.S Comparts Trade Bt.
A szolgáltató székhelye: 1154 Budapest, Szerencs utca 172.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: lbscomparts@gmail.com
Cégjegyzékszáma: 01 06 792686
Adószáma: 22172835-2-42
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Fővárosi Törvényszék Cégbírósága 
Telefonszámai: 06-70-657-69-12
Adatvédelmi nyilvántartási száma: [………]
Engedély száma: [………]
A szerződés nyelve: magyar 
A tárhely-szolgáltató adatai: FORPSI.HU

Alapvető rendelkezések:

1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2. A jelen Szabályzat a nyilvánosságra hozatalának dátuma napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

1.3. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

1.4. A Felhasználó az a személy, aki a webshop weboldalát megnyitja, és ott elfogadja a webáruházra vonatkozó szabályzatokat.

Adatkezelési szabályok:

1.5. A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

1.6. A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. 

1.7. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék(ek) nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, illusztrációként szerepel(het)nek. Szolgáltató nem vállal felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete közötti különbözőség miatt.

1.8. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció részleteiről és annak pontos időtartamáról.

Rendelés menete

1.9. Felhasználó lehet magánszemély, valamint viszonteladó. Viszonteladói árainkat csak jóváhagyott, regisztrált felhasználók érhetik el.

  1. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja. 
  2. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termék(ek)et. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a "kosár tartalma" ikonra kattintva. 
  3. Amennyiben Felhasználó további terméke(ke)t szeretne kosárba helyezni, folytatja a termék(ek) kosárba helyezését. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék(ek) darabszámát. A "X" ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. 
  4. Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők: 

1.10. Fizetési, és szállítási módok

  1. Házhozszállítás Futárral (GLS, MPL) ,vagy saját szállítmányozó eszközzel.

    Szállítási költségek a kövekezőképpen alakulnak : 

     

    GLS futárszolgálattal szállítjuk termékeink nagy részét.

     

    0-100.000FT ig - 1500Ft bruttó (+ utánvét kezelési díja)

    100.000Ft felett ingyenes , kivéve amennyiben utánvéttel kéri a csomagot. 

    AZ UTÁNVÉT KEZELÉS DÍJA + 1% A TELJES VÉTELÁRRA VETÍTVE.

Fizetés:

  • Előreutalás díjbekérő alapján
  • Készpénz személyes átvételkor
  • Utánvéttel történő fizetés a futárnál
  • OTP Simple Kártyás fizetés a Weboldalon hamarosan 

    „Elfogadom, hogy a(z) L.B.S Comparts Trade Bt. . (székhely: 1154 Budapest, Szerencs utca 172.  , adószám: 22172835-2-42) által a(z)www.marketpalace.hu , felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim
    átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelő
    részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország,
    telefonszám, e-mail cím.
    Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók
    visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.”

1.11. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. A megrendelési folyamat lezárását követően Felhasználó az adatbeviteli hibá(ka)t e-mailben tudja jelezni Szolgáltató felé, a rendelés-visszaigazolás megküldését követő 1 munkanapon belül.

Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve kijavítása után Szolgáltató haladéktalanul tájékoztatja a Felhasználót az új adatokról. A Felhasználónak ezt követően - ha a javított adatokkal is meg kívánja rendelni a terméket - meg kell erősítenie megrendelést, vagy jogosult a szerződéstől elállni (megrendelését visszavonni). A jelen pont szerinti esetben az elállás joga Szolgáltatót is megilleti. Jelen pont szerinti elállás esetén a szerződés megszűnése miatt egyik fél sem támaszthat semmilyen igényt a másik féllel szemben.

 

1.12. A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni. Felhasználó sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik, az esetek többségében 8-17 óra közötti időszakban.

A fizetendő végösszegről a vásárló a rendelés visszaigazolásakor értesítést kap. A Szolgáltató a számlát a rendelés feldolgozását visszaigazoló e-mailben, PDF formátumban küldi meg a Felhasználó részére. A Felhasználó jelen ÁSZF elfogadásával belegyezik a számla ilyen módon való kiküldéséhez/fogadásához. Amennyiben a Felhasználó papír alapú számlára is igényt tart, azt a webshop ügyfélszolgálatán kérheti.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

1.13. Általános teljesítési határidő: a visszaigazolás megküldésétől számított 5 munkanapon belül. Amennyiben Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, a Szolgáltató a Felhasználót email formájában a felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított 30 napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre. 

1.15. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor! 

Elállás joga

1.16. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől. Jelen tájékoztató hiányában Felhasználó jogosult 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. E rendelkezés nem gátolja a Felhasználó azon jogát, hogy az elállás jogát a szerződés megkötésének napja (megrendelés visszaigazolása) és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolja.

 

1.17. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt - a fuvarozótól eltérő harmadik személy - a terméket átveszi.

  1. Elállás esetén a megrendelt terméke(ke)t Felhasználó köteles Szolgáltatónak visszaküldeni. A termék(ek) visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a Szolgáltató nem vállalja e költség viselését. 
  2. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. 
  3. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. 
  4. Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Felhasználó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak. 

Garancia, jótállás

1.18. Termékeinkre alapesetben 12 hónap garanciát vállalunk.A legtöbb terméknél a gyártó által meghatározott Garancia érvényes. Meghibásodás esetén a garancia levélben található szervizek bármelyikében személyesen vagy telefonon tájékoztatják a teendőkről, illetve elérhetőségeink valamelyikén is tájékoztatást nyújtunk. Lásd még: 151/2003. Korm. rendelet. A PTK-féle jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság szabályai.

Panaszkezelés

1.19. Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. 

Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja. 

Felhasználó panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
E-mail: nfh@nfh.hu

Vegyes rendelkezések

1.20. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el. 

Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti. 

Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához. 

Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. 

Szolgáltató tájékoztatja Felhasználót arról, hogy nem áll rendelkezésre a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex. 

Jogi Nyilatkozat

Jogi nyilatkozat és használati feltételek:

Az online vásárlásokra vonatkozó legfontosabb jogszabályok

 

A szolgáltatóra vonatkozó adatokról és az elektronikus szerződéskötés lépéseivel kapcsolatban az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény tartalmaz rendelkezéseket, az elállási jog gyakorlásának részletes feltételeit a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet szabályozza. Természetesen az internetes vásárlásokra is vonatkoznak a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény és a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény rendelkezései.

A kereskedő köteles a fogyasztó megrendelését haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül elektronikusan visszaigazolni, ami a gyakorlatban egy automatikus válasz e-maillel történik, amely a megrendelés feltételeit (termék neve, ár, szállítási feltételek stb.) erősíti meg. Ha a visszaigazolás 48 órán belül nem történik meg, a fogyasztót nem köti megrendelése és nem köteles a leszállított termék átvételére.

 

Az elektronikus visszaigazolás nem jelenti azt, hogy az eladó elfogadta a megrendelésünket és a termék leszállítására kötelezettséget vállalt

 

Az e-mailben küldött visszaigazolás mindösszesen a megrendelésünk eladóhoz való megérkezését igazolja.Ez még nem jelenti a szerződés létrejöttét. Így adott esetben tévedésből vagy programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén a kereskedő nem köteles a termék leszállítására a visszaigazolásban foglalt feltételekkel.

 

Mikor tekinthető létrejöttnek a szerződés?

 

A szerződés akkor jön létre, ha a kereskedő a visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a fogyasztót a megrendelés teljesítéséről, a termék postára adásáról vagy az üzlethelyiségben történő átvehetőségéről. A szerződés akkor is létrejön, ha a visszaigazolás után a kereskedő a megrendelt terméket leszállítja a fogyasztó részére.

 

A termékek ára és technikai leírása

 

A webáruházunkban a kiskereskedelmi árakat tüntetjük fel. Áraink a készlet erejéig érvényesek, és az árváltoztatás jogát előzetes bejelentés nélkül is fenntartjuk. Az esetleges árakat, technikai adatokat érintő elírásokért felelősséget nem vállalunk. Bővebb feltételek a 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet és a Ptk. idevonatkozó jogszabályai szerint.

A tévedés, árváltoztatás és elírás jogát előzetes tájékoztatás nélkül fenntartjuk!

 

 

A Vásárló felelőssége

 

A Vásárló felelősséggel tartozik minden tevékenységért, amit felhasználó nevét és jelszavát használva a webáruházban végez. Kivételt képez, ha harmadik személy visszaél személyes adataival. Ha ennek gyanúja felmerül, kérjük haladéktalanul jelezze ügyfélszolgálatunknál.

 

A Vásárló személyes adatainak védelme

 

A Vásárló által webáruházunknak megadott személyes adatait az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően, bizalmasan kezeljük, felhatalmazása nélkül harmadik félnek nem adjuk ki.

 

Vonatkozó jogszabályok

 

Ptk. 1959. évi IV. törvény 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet a Vásárlónak a megrendelt termék megvásárlásától való elállási jogáról, és a webáruházban előforduló esetleges hibák (elírások) felelősségéről

49/2003.(VII.30.) GKM rendelet a Szolgáltató szavatossági és jótállási felelősségéről

151/2003.(IX.22.) Korm. rendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállásról

210/2009. (IX.29.) Korm. rendelet a webáruházak általános működéséről

 

Elállási jogunkat 14 munkanapon belül gyakorolhatjuk

 

A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 14 munkanapon (nem naptári nap!) belül élhetünk elállási jogunkkal. Az általános szabályok szerint a 8 munkanapos határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele. Mivel a csomagküldés már tejesített szolgáltatás, az elállási jog csak a termékkel kapcsolatban érvényesíthető.

 

Melyik jogszabály határozza meg azokat az esetköröket, amikor nem gyakorolhatjuk az elállási jogot a termék átvétele után?

 

Ezeket az eseteket szintén a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet (rendelet) sorolja fel.

Nádak, fúvókák higiéniai, egészségügyi okokból nem cserélhetők. Csak abban az esetben áll módunkban cserélni, ill. visszavenni, ha a termék rendelkezik csomagolással és azt eredeti, bontatlan és sértetlen csomagolásban hozzák vissza.

Kották, könyvek, CD- és DVD kiadványok. Ezen termékek átvétele után a vásárlónak lehetősége nyílt a szerzői jogi védelem alá eső termék használatára, valamint többszörözésére is, amelyért szerzői jogdíjat kellene fizetnie. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy (a nyomdahibás termékektől eltekintve) csak abban az esetben áll módunkban cserélni, ill. visszavenni, ha a termék rendelkezik csomagolással és azt eredeti, bontatlan és sértetlen csomagolásban hozzák vissza.

Húrok. Általában bizonyíthatatlan, hogy valóban gyártási hiba, vagy a húr szakszerűtlen felhelyezése okoz pl. húrszakadást. Húrok esetében csere lehetősége és az elállás joga nem alkalmazható.

 

Az online áruház üzemeltetője köteles érdemben válaszolni fogyasztói panaszunkra

 

Az e-mailen vagy postai úton elküldött panaszunkra legkésőbb 30 napon belül köteles az eladó érdemben írásban válaszolni, és ha a panaszt nem tartja jogosnak, köteles ezen álláspontját megindokolni. Az üzletben közölt szóbeli panaszt az eladónak haladéktalanul ki kell vizsgálnia, és ha nem fogadja el igényünket, akkor köteles a panaszról jegyzőkönyvet felvenni, majd azt 30 napon belül érdemben megválaszolni.

Adatvédelmi szabályzat

Adatvédelmi Szabályzat

 

A webáruház marketpalace.hu a weboldalon www.marketpalace.hu cégazonosító 01-06-792686 székhely 1154 Budapest, Szerencs utca 172.  feldolgozza az Ügyfél által szolgáltatott személyes adatokat az Általános Szerződési Feltételek teljesítéséhez és kiegészítéséhez, az elektronikus megrendelések és szállítmányok feldolgozásához és a szükséges kommunikációhoz a törvény által előírt időtartam alatt.

L.B.S Comparts Trade Bt. .(1154 Budapest, Szerencs utca 172.  , cégjegyzékszám: 01-06-792686, adószám: 22172835-1-42), a továbbiakban, Szolgáltató, Adatkezelő) mint adatkezelő, magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen jogi közlemény tartalmát. Kötelezettséget vállal arra, hogy tevékenységével kapcsolatos minden adatkezelés megfelel a jelen szabályzatban és a hatályos nemzeti jogszabályokban, valamint az Európai Unió jogi aktusaiban meghatározott elvárásoknak.

A L.B.S Comparts Trade Bt.  adatkezeléseivel kapcsolatosan felmerülő adatvédelmi irányelvek folyamatosan elérhetők.

A L.B.S Comparts Trade Bt. fenntartja magának a jogot jelen tájékoztató bármikori megváltoztatására. Természetesen az esetleges változásokról kellő időben értesíti közönségét.

Amennyiben kérdése lenne jelen tájékoztatóhoz, adatvédelmi irányelveinkhez kapcsolódóan, kérjük, írja meg nekünk, és kollégánk megválaszolja kérdését.

A L.B.S Comparts Trade Bt. . elkötelezett ügyfelei és partnerei személyes adatainak védelmében, kiemelten fontosnak tartja ügyfelei információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. L.B.S Comparts Trade Bt. a személyes adatokat bizalmasan kezeli, és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja.

A L.B.S Comparts Trade Bt. az alábbiakban ismerteti adatkezelési gyakorlatát.

Általános rendelkezések

1. Személyes adatkezelő a GDPR-ral összhangban (a továbbiakban: Rendelet) L.B.S Comparts Trade Bt., cégazonosító 01-06-792686,  székhely 1154 Budapest, Szerencs utca 172.  (a továbbiakban: "Kezelő");

2. A Kezelő elérhetőségei: e-mail: lbscomparts@gmail.com, tel.: 06706241836;

3. A személyes adatok minden olyan információ, amely természetes személy azonosítására vonatkozik.

A személyes adatok forrása

1. A Kezelő az Ügyfél beleegyezésével szerzett személyes adatokat feldolgozza, amelyet az e-shopban létrehozott elektronikus megrendelés során kötött szerződésen keresztül gyűjti össze.

2. A Kezelő csak az Ügyfél azonosítási és elérhetőségi adatait dolgozza fel, amelyek a szerződés teljesítéséhez szükségesek;

3. A Kezelő a szállítási és számviteli célokra, valamint a szerződő felek közötti szükséges kommunikációra a személyes adatokat feldolgozza a törvény által előírt időtartamra. A személyes adatokat nem teszik közzé, és nem kerülnek át más országokba.

Regisztráció során megadandó személyes adatok 

  1. Teljes név - A regisztráló teljes neve - A kapcsolatfelvételhez, a vásárláshoz és a szabályszerű számla kiállításához szükséges. Kapcsolattartás cégek esetén
  2. Cégnév - A gazdasági társaság teljes neve - kapcsolattatás cégek esetén
  3. Adószám - a szabályszerű számla kiállításához kötelező
  4. Cégjegyzékszám - a szabályszerű számla kiállításához kötelező
  5. Cím - A szabályszerű számla kiállítása, továbbá a szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése.
  6. Telefonszám - Kapcsolattartás, a számlázással, vagy a szállítással kapcsolatos kérdések hatékonyabb egyeztetése. 
  7. Email - Kapcsolattartás 
  8. Jelszó - A felhasználói fiókba történő biztonságos belépést szolgálja. 

Az adatfeldolgozás célja

A Kezelő az Ügyfél személyes adatait az alábbi célokra dolgozza fel:

1. Regisztráció a honlapon www.marketpalace.hu a GDPR 4. fejezete 2. szakaszának megfelelően;

2. Az Ügyfél által létrehozott elektronikus megrendelés teljesítéséhez (név,cégnév,adószám,  cím, e-mail, telefonszám);

3. Az Ügyfél és a Kezelő közötti szerződéses kapcsolatból eredő törvények és előírások betartása;

4. A vásárlási szerződés teljesítéséhez személyes adatokra van szükség. A szerződés nem köthető meg személyes adatok nélkül.

A személyes adatok tárolásának időtartama

1. Szerződéses viszonyból eredő jogok és kötelezettségek teljesítéséhez a szükséges időtartamig a Kezelő tárolja az adatokat a szerződéses kapcsolat megkötését követő 3 évig;

2. Az adatkezelőnek minden személyes adatot törölnie kell a személyes adatok tárolásához szükséges idő letelte után.

A személyes adatok címzettjei és feldolgozói

Az Ügyfél személyes adatait feldolgozó harmadik felek a Kezelő alvállalkozói. Ezen alvállalkozók szolgáltatásai elengedhetetlenek a Kezelő és az Ügyfél közötti elektronikus megrendelésnek feldolgozására irányuló szerződés sikeres teljesítéséhez.

A Kezelő alvállalkozói:

  • Bohemiansoft S.R.O. (webáruház rendszer);
  • Szállító társaság- Fürgefutár, GLS Magyarország Kft
  • Google Analytics (weboldal statisztika);
  • Árukerső - Online Comparison Kft

Az Ügyfél jogai

A rendelettel összhangban az Ügyfél jogai:

1. A személyes adatokhoz való hozzáférés joga;

2. A személyes adatok helyesbítéséhez való jog;

3. A személyes adatok törlésének joga;

4. A személyes adatok feldolgozásával szembeni kifogás joga;

5. Az adatok hordozhatóságához való jog;

6. A személyes adatok feldolgozásához való hozzájárulás visszavonásának joga írásban vagy e-mailben: lbscomparts@gmail.com;

7. A rendelet megsértésének gyanúja esetén panaszt nyújt be a felügyeleti hatósághoz.

A személyes adatok védelme

1. A Kezelő kijelenti, hogy a személyes adatok védelméhez szükséges valamennyi műszaki és szervezeti óvintézkedést megteszi;

2. A Kezelő technikai óvintézkedéseket tett az adattároló területek biztosítására, különösen a számítógéphez való hozzáférést jelszóval való védelmével, víruskereső szoftverrel és a számítógépek rendszeres karbantartásával.

Záró rendelkezések

1. Az Ügyfél megerősíti, hogy tájékoztatást kapott a személyes adatok védelmének valamennyi körülményéről, és teljes mértékben elfogadja azokat;

2. Az Ügyfél elfogadja ezeket a szabályokat a jelölőnégyzet bejelölésével a megrendelési vásárlási űrlapon.

3. A Kezelő bármikor frissítheti ezeket a szabályokat. Új, frissített változat a közétett honlapon érhető el.

Ezek a szabályok hatályba lépnek 2018.12.13.

ZmVmN