Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítás, rendelés és fizetés

 

Házhoz szállítás futárral vagy saját szállítmányozó eszközzel

Személyes átvételre jelenleg még nincs lehetőség.

Szállításokkal kapcsolatos információk

Cégünk törekszik arra ,hogy minden ügyfelet az ígért határidőn belül kiszolgáljon. 
Kérjük, legyen figyelmes megrendeléseinél a félreértések elkerülése végett, részletesen olvassa el visszaigazoló e-mailünket. Szállítási időt több tényező formálhatja. Rendelési információknál olvashat ezzel kapcsolatban példákat.

 


Szállítási költségek a következőképpen alakulnak

GLS Csomagpontok, GLS házhoz szállítás 1290Ft -tól -  1690Ft ig


 

Rendelési információk

Raktáron:

Az oldalon megjelenő "Raktáron" kiírás jelentései:  

-Személyes raktárunkban jelen van a rendelt terméke

-Amennyiben nincs a személyes raktárunkban a termék, akkor beszállítóinknál elérhető (kivéve ha beszállító nem frissítette a raktárkészletének listáját) 

-Személyes raktárunk nem teszi lehetővé, az összes vásárló megrendelésének azonnali teljesítését

-Megrendelésük után küldünk egy visszaigazoló e-mailt, hogy személyes, vagy a beszállítói raktárban elérhető a rendelésében szereplő termék/termékek

Példa:

-Terméke beérkezett raktárunkba - Nálunk van a termék, még aznap átadjuk a futárszolgálatnak

-Beszállító visszaigazolta, 1-4 munkanap - Beszállítónál a termék, 1-4 munkanapon belül nálunk a rendelése

-Beszállító visszaigazolta, 4-5 munkanap - Beszállítónál a termék, 4-5 munkanapon belül nálunk a rendelése

-Beszállító visszaigazolta, 5-7 munkanap - Beszállítónál a termék, 5-7 munkanapon belül nálunk a rendelése


Előrendelhető:

Rendelés leadása után, beszállítónkkal egyeztetünk. Egyeztetés után értesítjük a várható szállítási időről (szállítási idő, tőlünk független okok miatt változhat).

Általános szállítási idők fentebb láthatóak

Előreutalás megrendelés visszaigazolás,vagy előleg számla alapján.
Utánvéttel történő fizetés a futárnál
Bankkártyás fizetés a futárnál

OTP SimplePay Bankkártyás fizetés

 

Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

A megrendelési folyamat lezárását követően Felhasználó az adatbeviteli hibá(ka)t e-mailben tudja jelezni Szolgáltató felé, a rendelés-visszaigazolás megküldését követő 1 munkanapon belül.

Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve kijavítása után Szolgáltató haladéktalanul tájékoztatja a Felhasználót az új adatokról.

A Felhasználónak ezt követően - ha a javított adatokkal is meg kívánja rendelni a terméket - meg kell erősítenie megrendelést, vagy jogosult a szerződéstől elállni (megrendelését visszavonni).

A jelen pont szerinti esetben az elállás joga Szolgáltatót is megilleti. Jelen pont szerinti elállás esetén a szerződés megszűnése miatt egyik fél sem támaszthat semmilyen igényt a másik féllel szemben.